Салбар хуралдаан 4: Хүүхдийн хөгжил, хамгаалал, хүмүүжил, төлөвшлийн бодлогын чиглэл

2018 оны 02дүгээр сарын 02-ны өдөр

Салбар хуралдаан 4: Уурхайчин соёлын ордон

Чиглүүлэгч: Ж.Мягмар /БСШУСЯ-ны мэргэжилтэн/
Ж.Бат-Амгалан /Орхон аймгийн БСУГ-ындарга /

14.00-14.20

Үндсэн илтгэл

Монгол хүүхдийн хөгжлийн судалгааны үр дүн
Б.Энхбаяр, БХ

14.20-14.30

Оролцогчийн илтгэл-1

Я.Дагвасүрэн
Хөвсгөл аймгийн Мөрөн сумын Титэм сургуулийн сургалтын менежер

14.30-14.40

Оролцогчийн илтгэл-2

Ж.Ариунаа
Булган аймгийн Хутаг-Өндөр сумын сургуулийн багш

14.40-15.20

Санал сонсох

15.20-15.30

Дүгнэлт

Чиглүүлэгч

15.30-15.50

Цайны завсарлага

15.50-16.10

Үндсэн илтгэл

Сургуулийн орчин дахьхүүхэд хамгааллын бодлогын төсөл
Ж.Мягмар, БСШУСЯ

16.10-16.20

Оролцогчийн илтгэл-1

Ц.Болор
Орхон аймгийн Баян-Өндөр сумын 13-р сургуулийн нийгмийн ажилтанл

16.20-16.30

Оролцогчийн илтгэл-2

Ц.Алтанболд
Орхон аймгийн Баян-Өндөр сумын 3-р сургуулийн багш

16.30-17.10

Санал сонсох

17.10-17.20

Дүгнэлт

Чиглүүлэгч

2018 оны 02дүгээр сарын 03-ны өдөр

09.00-09.20

Үндсэн илтгэл

Хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийн суралцах адил тэгш боломж, хөгжил, хамгааллын
бодлогын чиглэл
Ч.Байгальмаа, МУБИС

09.20-09.30

Оролцогчийн илтгэл-1

Д.Энхтуяа
Хөвсгөл аймгийн Эрдэнэбулган сумын сургуулийн НТБ-ын багш

09.30-09.40

Оролцогчийн илтгэл-2

Ц.Одгэрэл
Орхон аймгийн Баян-Өндөр сумын 7-р сургуулийн захирал

09.40-10.20

Санал сонсох

10.20-10.25

Дүгнэлт

Чиглүүлэгч

10.25-10.45

Цайны завсарлага

10.50-11.10

Үндсэн илтгэл

Хүүхдийн хөгжил, хүмүүжил, төлөвшил, боломж, шийдэл

Ч.Байгалмаа, МУБИС

11.05-11.15

Оролцогчийн илтгэл-1

Э.Мөнхтуул
Орхон аймгийн Баян-Өндөр сумын 14-р сургуулийн нийгмийн ажилтан

11.15-11.25

Оролцогчийн илтгэл-2

Э.Оюунтунгалаг
Сэлэнгэ аймгийн Мандал сумын 4-р сургуулийн багш

11.25-12.05

Санал сонсох

12.05-12.10

Дүгнэлт

Чиглүүлэгч

12.10-12.30

Чиглүүлэгч

Салбар зөвлөгөөний зөвлөмжийг хэлэлцэх, батлах

12.30-14.30

завсарлага

Үдийн завсарлага

Ирсэн саналууд
билэгбаяр :

сайн байна уу. би аймагт насан туршийн боловсролын багш хийдэг юм. манай анги нь хөгжлийн бэрхшээлтэй сурагчтай. хичээлийн хөтөлбөрөө бага суурь бүрэн дундаар аргаж хичээлэлдэг гэтэл миний цалин цалингийн доод түвшинээр цалинжиж байна ТҮБД-4 өөр энийг одоогийн бага ангийн багшийн ТҮБД-5 аар цалинжуулж болох уу


2018 оны 09 сарын 13
Нямгэрэл:

Гадаад хэлний хичээлийг амьдралд ойр, хэрэглэхэд хялбар байдлаар ном сурах бичгээ гаргамаар байна. 1 улиралд дэндүү их агуулга мөн цагийн хувьд хангалтгүй байгаа нь багш сурагчдад хүндрэл учруулдаг. Орос хэлний хичээлийн цагийг нэмэгдүүлэх, 5-р ангиас нь эхлэн үзвэл илүү үр дүнтэй гэж үзэж байна.


2018 оны 09 сарын 05
Бямбасүрэн:

Газарзүйн хичээлийн цагийг танах биш нэмэгдүүлмээр байна. Тогтвортой хөгжлийн боловсрол олгох чухал хичээл нь Газарзүй шүү дээ.


2018 оны 07 сарын 25
Д.Гэрэлцогт:

Анги засварыг,засварын мөнгийг нэг мөр шийдмээр юм.


2018 оны 06 сарын 14
Д.Гэрэлцогт:

2.Сурагчийн дүрэмт хувцсыг өвөл,зуных гээд нормын хувцас шиг үнэгүй тарааж өгвөл зүгээр байна.Улс даяар ижил.3.Багш нарыг дэндүү тайлангаар дарах юм.Бичиг цаасанд дарагдаж байна.


2018 оны 06 сарын 14
Д:Гэрэлцогт :

1.Сургалтын хөтөлбөрийг өөрчлөхөөсөө өмнө сурах бичгээ хэлээд гар дээр ирүүлчихээд тэр хөтөлбөрөө мөрдвөл зүгээр юм.


2018 оны 06 сарын 14
Д:Гэрэлцогт :

Дээрээс төрөл бүрийн уралдаан тэмцээн,олимпиад дэндүү их зохиогдож байна.Ангийнхаа хүүхдүүдийг хүмүүжүүлэх,хөгжүүлэх ,тэдний хүсэл сонирхолд нийцсэн төлөвлөгөө гаргаад түүнийхээ дагуу явж байтал гэнэт дээрээс уралдаан тэмцээн гараад ирнэ .Ангийн ажлын төлөвлөгөө ямарч хэрэггүй болж байна.


2018 оны 06 сарын 14
Н.Отгонцэцэг:

авьяасыг дэмжсэн дуу шүлэг бүжгийн уралдаан, спортын тэмцээн хэт их болж, хүүхдийн сурлага мэдлэг чадварыг хөгжүүлэх үйл ажиллагаа, хүмүүжил төлөвшилтэй холбоотой ажлууд бага явагдаж байна. Энэ тал дээр цаашид анхаарах. мөн багшийн бичиг цаасны ажил, янз бүрийн тайлангууд ихдэж сурагчидтайгаа ажиллах цаг багадаж байна.


2018 оны 06 сарын 09
О.Бат-Эрдэнэ:

анги удирдсан багшийн ажлын ачаалал дэндүү их бүх сургууль дээр ирсэн бичиг ажилууд АУБ дээр ирж бөөгнөрдөг энэ нь багшийн аяааллыг дэндүү нэмдэг


2018 оны 05 сарын 16
О.Бат-Эрдэнэ:

багш сурагчийн бодит ачааллыг тооцож үздэггүй хүн бүр ажил явуулах гэж төрөл бүрийн хугацаат ажлаар байнга дардаг, заримдаа үндсэн ажлаа марттал дээрээс ирсэн бичгийн хариу тайлан судалгааг хийдэг. энэ нь багш сурагчийн үндсэн зорилго хазайхад хүрч байна .


2018 оны 05 сарын 16