Салбар хуралдаан 2: Багшийн хөгжил, цалин хөлсний шинэчлэл

2018 оны 02дүгээр сарын 02-ны өдөр

Салбар хуралдаан 2: Уурхайчин соёлын ордон

Чиглүүлэгч: О.Оюунтунгалаг /БМДИ-ийн дэд захирал/
Ч.Жаргалсайхан /Сэлэнгэ аймгийнБСУГ-ын дарга /

14.00-14.20

Үндсэн илтгэл

Үр дүнд суурилсан цалин хөлсний шинэчлэл
А.Мөнх-Оргил, БСШУСЯ
П.Уранчимэг, БСШУСЯ

14.20-14.30

Оролцогчийн илтгэл-1

Д.Дэлгэрмаа
Орхон аймгийн Баян-Өндөр сумын 5-р сургуулийн захирал

14.30-14.40

Оролцогчийн илтгэл-2

Д.Жавхлантөгс
Сэлэнгэ аймгийн Жавхлант сумын сургуулийн багш

14.40-15.20

Санал сонсох

15.20-15.30

Дүгнэлт

Чиглүүлэгч

15.30-15.50

Цайны завсарлага

15.50-16.10

Үндсэн илтгэл

Багш, удирдах болон бусад ажилтны ёс зүйн дүрмийн төсөл

О.Оюунтунгалаг, БМДИ

16.10-16.20

Оролцогчийн илтгэл-1

С.Тулга
Сэлэнгэ аймгийн Мандал сумын 3-р сургуулийн захирал

16.20-16.30

Оролцогчийн илтгэл-2

Д.Цэндсүрэн
Дархан-Уул аймгийн "Од" цогцолборын сургалтын менежер

16.30-17.10

Санал сонсох

17.10-17.20

Дүгнэлт

Чиглүүлэгч

2018 оны 02дүгээр сарын 03-ны өдөр

09.00-09.20

Үндсэн илтгэл

Багшийн ажлыг үнэлж дүгнэх журмын төсөл
Л.Ганбат, БҮТ

09.20-09.30

Оролцогчийн илтгэл-1

Д.Чулуунбаатар
Сэлэнгэ аймгийн Мандал сумын 1-р сургуулийн захирал

09.30-09.40

Оролцогчийн илтгэл-2

Ц.Саран
Булган аймгийн Хишиг-Өндөр сумын сургуулийн багш

09.40-10.20

Санал сонсох

10.20-10.25

Дүгнэлт

Чиглүүлэгч

10.25-10.45

Цайны завсарлага

10.50-11.10

Үндсэн илтгэл

Багшийн мэргэжлийнзэргийн шинэчлэл
Ш.Оюунцэцэг, БМДИ
П.Уранчимэг, БСШУСЯ

11.05-11.15

Оролцогчийн илтгэл-1

Д.Дашням
Орхон аймгийн БСУГ-ын ахлах мэргэжилтэн

11.15-11.25

Оролцогчийн илтгэл-2

Н.Наранцэцэг
Булган аймгийн Хутаг-Өндөр сумын сургуулийн багш

11.25-12.05

Санал сонсох

12.05-12.10

Дүгнэлт

Чиглүүлэгч

12.10-12.30

Чиглүүлэгч

Салбар зөвлөгөөний зөвлөмжийг хэлэлцэх, батлах

12.30-14.30

завсарлага

Үдийн завсарлага

Ирсэн саналууд
О.Бат-Эрдэнэ:

анги удирдсан багшийн ажлын ачаалал дэндүү их бүх сургууль дээр ирсэн бичиг ажилууд АУБ дээр ирж бөөгнөрдөг энэ нь багшийн аяааллыг дэндүү нэмдэг


2018 оны 05 сарын 16
О.Бат-Эрдэнэ:

багш сурагчийн бодит ачааллыг тооцож үздэггүй хүн бүр ажил явуулах гэж төрөл бүрийн хугацаат ажлаар байнга дардаг, заримдаа үндсэн ажлаа марттал дээрээс ирсэн бичгийн хариу тайлан судалгааг хийдэг. энэ нь багш сурагчийн үндсэн зорилго хазайхад хүрч байна .


2018 оны 05 сарын 16
О.Бат-Эрдэнэ:

математикийн сурах бичгийн агуулга алдагдсан. хэтэрхий тархай бутархай олон сэдвийг самардсан байгаа нь сурагчдыг цэгцтэй мэдлэг олоход бэрхшээлтэй байна агуулга өргөн нэг сэдэвт оногдох заах цаг бага байна


2018 оны 05 сарын 16
Мөнхгэрэл:

Илүү цагаар маш их ажилладаг гэвч ямарч илүү цагийн мөнгө байдаггүй. Дээрээс нь багш нар тэр дундаа дунд ангийн багш нар сургалтын хэрэглэгдэхүүн бэлтгэхдээ бүх зардалыг өөрөөсөө гаргадаг. Принтер хүртэл цэнэглэх хороо өөрөөсөө гаргаж байна. Багш нар чинь цалингаас цалингийн хооронд биш өрнөөс өрний хооронд л амьдарч байна!!! ЯДРУУХАН Л АМЬДАРЧ БАЙНА ДАА БАГШ НАР ЧИНЬ


2018 оны 04 сарын 29
МТ багш:

Яг үнэн. Хөдөлмөрийн хортой, халуун, хүнд, онцгой нөхцөлд хамаарах ажил, мэргэжлийн жагсаалтанд мэдээллийн технологийн багш ормоор юм. Шинжээч эмч, шүүх эмнэлэг болон шинжилгээний лабораторийн шинжээч, бага эмч, эхо-рентген эмч, лаборант, өнгөт гэрэл зураг, дүрс бичлэгийн лабораторийн эрхлэгч....гм онцгой нөхцлийн нэмэгдлийг авдаг байх шүү.


2018 оны 04 сарын 29
Багш:

Мэдээлэл технологийн багш нарын ажиллах орчин нөхцөлийг судлан сайжруулах шаардлагатай байна. Сургууль бүрийн МТ багш нар нь хичээлээ заахаас гадна тухайн сургуулийн МХТ-н бүх хэрэгслийн эвдрэл гэмтэл, ажиллагааг бүрэн хариуцаж\ямар ч хөлсгүй\ ажилладаг. Энэ нь хувь хүний хувьд ачаалал даах, хөгжих сайн талтай боловч үндсэн үүрэг хариуцлага нь цалгардаж үүнийг дагаад багшийн өсөн дэвших, ажлаа шударга үнэлүүлэх нь бодитой биш болсон. Хариуцсан кабинет нь сургуулийн анги танхимын хүрэлцээнээс хам


2018 оны 04 сарын 29
Багш:

Хөдөлмөрийн хортой, халуун, хүнд, онцгой нөхцөлд хамаарах ажил, мэргэжлийн жагсаалтанд мэдээллийн технологийн багш ормоор юм. Шинжээч эмч, шүүх эмнэлэг болон шинжилгээний лабораторийн шинжээч, бага эмч, эхо-рентген эмч, лаборант, өнгөт гэрэл зураг, дүрс бичлэгийн лабораторийн эрхлэгч....гм онцгой нөхцлийн нэмэгдлийг авдаг байх шүү.


2018 оны 04 сарын 29
Багш:

Мэдээлэл технологийн багш нарын ажиллах орчин нөхцөлийг судлан сайжруулах шаардлагатай байна. Сургууль бүрийн МТ багш нар нь хичээлээ заахаас гадна тухайн сургуулийн МХТ-н бүх хэрэгслийн эвдрэл гэмтэл, ажиллагааг бүрэн хариуцаж\ямар ч хөлсгүй\ ажилладаг. Энэ нь хувь хүний хувьд ачаалал даах, хөгжих сайн талтай боловч үндсэн үүрэг хариуцлага нь цалгардаж үүнийг дагаад багшийн өсөн дэвших, ажлаа шударга үнэлүүлэх нь бодитой биш болсон. Хариуцсан кабинет нь сургуулийн анги танхимын хүрэлцээнээс хам


2018 оны 04 сарын 27
Мөнгөнзул:

Мэдээлэл технологийн багш нарын ажиллах орчин нөхцөлийг судлан сайжруулах шаардлагатай байна. Сургууль бүрийн МТ багш нар нь хичээлээ заахаас гадна тухайн сургуулийн МХТ-н бүх хэрэгслийн эвдрэл гэмтэл, ажиллагааг бүрэн хариуцаж\ямар ч хөлсгүй\ ажилладаг. Энэ нь хувь хүний хувьд ачаалал даах, хөгжих сайн талтай боловч үндсэн үүрэг хариуцлага нь цалгардаж үүнийг дагаад багшийн өсөн дэвших, ажлаа шударга үнэлүүлэх нь бодитой биш болсон. Хариуцсан кабинет нь сургуулийн анги танхимын хүрэлцээнээс хам


2018 оны 04 сарын 27
Мөнгөнзул:

Мэдээлэл технологийн багш нарын ажиллах орчин нөхцөлийг судлан сайжруулах шаардлагатай байна. Сургууль бүрийн МТ багш нар нь хичээлээ заахаас гадна тухайн сургуулийн МХТ-н бүх хэрэгслийн эвдрэл гэмтэл, ажиллагааг бүрэн хариуцаж\ямар ч хөлсгүй\ ажилладаг. Энэ нь хувь хүний хувьд ачаалал даах, хөгжих сайн талтай боловч үндсэн үүрэг хариуцлага нь цалгардаж үүнийг дагаад багшийн өсөн дэвших, ажлаа шударга үнэлүүлэх нь бодитой биш болсон. Хариуцсан кабинет нь сургуулийн анги танхимын хүрэлцээнээс хам


2018 оны 04 сарын 27