Нэгдсэн хуралдаан

2018 оны 01 дүгээр сарын 24-ны өдөр

Нэгдсэн хуралдаан, Төрийн ордны Их танхим

09.00-09.10

Нээлтийн үйл ажиллагаа

09.10-09.15

Монгол Улсын Их Хурлын дарга Миеэгомбын Энхболдын мэндчилгээ

09.15-10.05

Ерөнхий боловсролын тулгамдсан асуудал, бодлогын шинэчлэл
Ц.Цогзолмаа, Боловсрол, соёл, шинжлэх ухаан, спортын сайд

10.05-10.25

Ерөнхий боловсролын эрх зүйн шинэчлэл

А.Цолмон, БСШУСЯ-ны Ерөнхий боловсролын бодлогын газрын ахлах мэргэжилтэн

10.25-10.55

Багшийн цалин хөлсний шинэчлэл
Ж.Ганбаатар, БСШУСЯ-ны Санхүү, хөрөнгө оруулалтын газрын мэргэжилтэн

10.55-11.25

Хүүхдийн хөгжил, хамгаалал, хүмүүжил, төлөвшлийн бодлогын чиглэл
С.Санжаабадам, Боловсролын хүрээлэнгийн эрдэмтэн нарийн бичгийн дарга
Ж.Мягмар, БСШУСЯ-ны Ерөнхий боловсролын бодлогын газрын мэргэжилтэн

11.25-12.05

Боловсролын хөгжлийн чиг хандлага

Б.Банзрагч, Судлаач

12.05-14.05

Үдийн завсарлага

2018 оны 01 дүгээр сарын 25-ны өдөр

Нэгдсэн хуралдаан, Төрийн ордны Их танхим

14.30-14.40

"Ерөнхий боловсролын эрх зүйн шинэчлэл" салбар зөвлөгөөний зөвлөмж танилцуулах
I салбар хуралдааны чиглүүлэгч: Х.Тамир МУБИС-ийн дэд захирал

14.40-14.50

"Багшийн хөгжил, цалин хөлсний шинэчлэл" салбар зөвлөгөөний зөвлөмж танилцуулах
II салбар хуралдааны чиглүүлэгч: О.Оюунтунгалаг БМДИ-ийн дэд захирал

14.50-15.00

"Сургалтын чанар, үнэлгээ" салбар зөвлөгөөний зөвлөмж танилцуулах
III салбар хуралдааны чиглүүлэгч: Ж.Ган-Эрдэнэ Боловсролын үнэлгээний төвийн захирал

15.00-15.10

"Хүүхдийн хөгжил, хамгаалал хүмүүжил, төлөвшил" салбар зөвлөгөөний зөвлөмж танилцуулах
IV салбар хуралдааны чиглүүлэгч: С.Санжаабадам Боловсролын хүрээлэнгийн эрдэмтэн нарийн бичгийн дарга

15.10-15.20

Үг хэлэх
НББСШУ-ы Байнгын хорооны дарга Ё.Баатарбилэг

15.20-15.30

Үг хэлэх
Ц.Цогзолмаа, Боловсрол, соёл, шинжлэх ухаан, спортын сайд

15.30-15.40

Хаалтын үйл ажиллагаа

Ирсэн саналууд
О.Бат-Эрдэнэ:

анги удирдсан багшийн ажлын ачаалал дэндүү их бүх сургууль дээр ирсэн бичиг ажилууд АУБ дээр ирж бөөгнөрдөг энэ нь багшийн аяааллыг дэндүү нэмдэг


2018 оны 05 сарын 16
О.Бат-Эрдэнэ:

багш сурагчийн бодит ачааллыг тооцож үздэггүй хүн бүр ажил явуулах гэж төрөл бүрийн хугацаат ажлаар байнга дардаг, заримдаа үндсэн ажлаа марттал дээрээс ирсэн бичгийн хариу тайлан судалгааг хийдэг. энэ нь багш сурагчийн үндсэн зорилго хазайхад хүрч байна .


2018 оны 05 сарын 16
О.Бат-Эрдэнэ:

математикийн сурах бичгийн агуулга алдагдсан. хэтэрхий тархай бутархай олон сэдвийг самардсан байгаа нь сурагчдыг цэгцтэй мэдлэг олоход бэрхшээлтэй байна агуулга өргөн нэг сэдэвт оногдох заах цаг бага байна


2018 оны 05 сарын 16
Мөнхгэрэл:

Илүү цагаар маш их ажилладаг гэвч ямарч илүү цагийн мөнгө байдаггүй. Дээрээс нь багш нар тэр дундаа дунд ангийн багш нар сургалтын хэрэглэгдэхүүн бэлтгэхдээ бүх зардалыг өөрөөсөө гаргадаг. Принтер хүртэл цэнэглэх хороо өөрөөсөө гаргаж байна. Багш нар чинь цалингаас цалингийн хооронд биш өрнөөс өрний хооронд л амьдарч байна!!! ЯДРУУХАН Л АМЬДАРЧ БАЙНА ДАА БАГШ НАР ЧИНЬ


2018 оны 04 сарын 29
МТ багш:

Яг үнэн. Хөдөлмөрийн хортой, халуун, хүнд, онцгой нөхцөлд хамаарах ажил, мэргэжлийн жагсаалтанд мэдээллийн технологийн багш ормоор юм. Шинжээч эмч, шүүх эмнэлэг болон шинжилгээний лабораторийн шинжээч, бага эмч, эхо-рентген эмч, лаборант, өнгөт гэрэл зураг, дүрс бичлэгийн лабораторийн эрхлэгч....гм онцгой нөхцлийн нэмэгдлийг авдаг байх шүү.


2018 оны 04 сарын 29
Багш:

Мэдээлэл технологийн багш нарын ажиллах орчин нөхцөлийг судлан сайжруулах шаардлагатай байна. Сургууль бүрийн МТ багш нар нь хичээлээ заахаас гадна тухайн сургуулийн МХТ-н бүх хэрэгслийн эвдрэл гэмтэл, ажиллагааг бүрэн хариуцаж\ямар ч хөлсгүй\ ажилладаг. Энэ нь хувь хүний хувьд ачаалал даах, хөгжих сайн талтай боловч үндсэн үүрэг хариуцлага нь цалгардаж үүнийг дагаад багшийн өсөн дэвших, ажлаа шударга үнэлүүлэх нь бодитой биш болсон. Хариуцсан кабинет нь сургуулийн анги танхимын хүрэлцээнээс хам


2018 оны 04 сарын 29
Багш:

Хөдөлмөрийн хортой, халуун, хүнд, онцгой нөхцөлд хамаарах ажил, мэргэжлийн жагсаалтанд мэдээллийн технологийн багш ормоор юм. Шинжээч эмч, шүүх эмнэлэг болон шинжилгээний лабораторийн шинжээч, бага эмч, эхо-рентген эмч, лаборант, өнгөт гэрэл зураг, дүрс бичлэгийн лабораторийн эрхлэгч....гм онцгой нөхцлийн нэмэгдлийг авдаг байх шүү.


2018 оны 04 сарын 29
Багш:

Мэдээлэл технологийн багш нарын ажиллах орчин нөхцөлийг судлан сайжруулах шаардлагатай байна. Сургууль бүрийн МТ багш нар нь хичээлээ заахаас гадна тухайн сургуулийн МХТ-н бүх хэрэгслийн эвдрэл гэмтэл, ажиллагааг бүрэн хариуцаж\ямар ч хөлсгүй\ ажилладаг. Энэ нь хувь хүний хувьд ачаалал даах, хөгжих сайн талтай боловч үндсэн үүрэг хариуцлага нь цалгардаж үүнийг дагаад багшийн өсөн дэвших, ажлаа шударга үнэлүүлэх нь бодитой биш болсон. Хариуцсан кабинет нь сургуулийн анги танхимын хүрэлцээнээс хам


2018 оны 04 сарын 27
Мөнгөнзул:

Мэдээлэл технологийн багш нарын ажиллах орчин нөхцөлийг судлан сайжруулах шаардлагатай байна. Сургууль бүрийн МТ багш нар нь хичээлээ заахаас гадна тухайн сургуулийн МХТ-н бүх хэрэгслийн эвдрэл гэмтэл, ажиллагааг бүрэн хариуцаж\ямар ч хөлсгүй\ ажилладаг. Энэ нь хувь хүний хувьд ачаалал даах, хөгжих сайн талтай боловч үндсэн үүрэг хариуцлага нь цалгардаж үүнийг дагаад багшийн өсөн дэвших, ажлаа шударга үнэлүүлэх нь бодитой биш болсон. Хариуцсан кабинет нь сургуулийн анги танхимын хүрэлцээнээс хам


2018 оны 04 сарын 27
Мөнгөнзул:

Мэдээлэл технологийн багш нарын ажиллах орчин нөхцөлийг судлан сайжруулах шаардлагатай байна. Сургууль бүрийн МТ багш нар нь хичээлээ заахаас гадна тухайн сургуулийн МХТ-н бүх хэрэгслийн эвдрэл гэмтэл, ажиллагааг бүрэн хариуцаж\ямар ч хөлсгүй\ ажилладаг. Энэ нь хувь хүний хувьд ачаалал даах, хөгжих сайн талтай боловч үндсэн үүрэг хариуцлага нь цалгардаж үүнийг дагаад багшийн өсөн дэвших, ажлаа шударга үнэлүүлэх нь бодитой биш болсон. Хариуцсан кабинет нь сургуулийн анги танхимын хүрэлцээнээс хам


2018 оны 04 сарын 27