Салбар хуралдаан 3: Сургалтын чанар, үнэлгээний шинэчлэл

2018 оны 01 дүгээр сарын 24-ны өдөр

Салбар хуралдаан 3: МУИС-ийн I байр Эрдмийн танхим

Чиглүүлэгч: Ж.Ган-Эрдэнэ / Боловсролын үнэлгээний төвийн захирал /

14.05-14.25

Үндсэн илтгэл

Ерөнхий боловсролын сургуулийн сургалтын төлөвлөгөө

М.Итгэл, А.Энхтогтох Боловсролын хүрээлэн

14.25-14.35

Оролцогчийн илтгэл-1

Л.Эрдэнэ
Шинэ эхлэл сургуулийн захирал

14.35-14.45

Оролцогчийн илтгэл-2

Т.Батцэцэг
115-р сургуулийн багш

14.45-15.25

Санал сонсох

15.25-15.35

Дүгнэлт

Чиглүүлэгч

15.35-15.55

Цайны завсарлага

15.55-16.15

Үндсэн илтгэл

Суралцагчийн үнэлгээний журмын шинэчлэл, чанарын хяналт, үнэлгээний тогтолцоо

Л.Ганбат, БҮТ

16.15-16.25

Оролцогчийн илтгэл-1

Г.Хоролсүрэн
Эрдмийн-Ундраа цогцолбор сургуулийн захирал

16.25-16.35

Оролцогчийн илтгэл-2

А.Цэнд
60-р сургуулийн багш

16.35-17.25

Санал сонсох

17.25-17.35

Дүгнэлт

Чиглүүлэгч

2018 оны 01 дүгээр сарын 25-ны өдөр

9.00-9.20

Үндсэн илтгэл

Сургалтын хөтөлбөрийн үнэлгээний шалгуур

Д.Үүрийнтуяа, БМДИ

9.20-9.30

Оролцогчийн илтгэл-1

Р.Өлзийхишиг
34-р сургуулийн захирал

9.30-9.40

Оролцогчийн илтгэл-2

С.Бадамханд
72-р сургуулийн багш

9.40-10.20

Санал сонсох

10.20-10.25

Дүгнэлт

Чиглүүлэгч

10.25-10.45

Цайны завсарлага

10.45-11.05

Үндсэн илтгэл

Сурах бичиг, сургалтын хэрэглэгдэхүүний шинэчлэлийн бодлого

Р.Балжинням, БСШУСЯ

11.05-11.15

Оролцогчийн илтгэл-1

Ц.Цолмонбаатар
23-р сургуулийн сургалтын менежер

11.15-11.25

Оролцогчийн илтгэл-2

Д.Мягмарсүрэн
Монгени сургуулийн багш

11.25-12.05

Санал сонсох

12.05-12.10

Дүгнэлт

Чиглүүлэгч

12.10-12.30

Чиглүүлэгч

Салбар зөвлөгөөний зөвлөмжийг хэлэлцэх, батлах

12.30-14.30

завсарлага

Үдийн завсарлага

Ирсэн саналууд
О.Бат-Эрдэнэ:

анги удирдсан багшийн ажлын ачаалал дэндүү их бүх сургууль дээр ирсэн бичиг ажилууд АУБ дээр ирж бөөгнөрдөг энэ нь багшийн аяааллыг дэндүү нэмдэг


2018 оны 05 сарын 16
О.Бат-Эрдэнэ:

багш сурагчийн бодит ачааллыг тооцож үздэггүй хүн бүр ажил явуулах гэж төрөл бүрийн хугацаат ажлаар байнга дардаг, заримдаа үндсэн ажлаа марттал дээрээс ирсэн бичгийн хариу тайлан судалгааг хийдэг. энэ нь багш сурагчийн үндсэн зорилго хазайхад хүрч байна .


2018 оны 05 сарын 16
О.Бат-Эрдэнэ:

математикийн сурах бичгийн агуулга алдагдсан. хэтэрхий тархай бутархай олон сэдвийг самардсан байгаа нь сурагчдыг цэгцтэй мэдлэг олоход бэрхшээлтэй байна агуулга өргөн нэг сэдэвт оногдох заах цаг бага байна


2018 оны 05 сарын 16
Мөнхгэрэл:

Илүү цагаар маш их ажилладаг гэвч ямарч илүү цагийн мөнгө байдаггүй. Дээрээс нь багш нар тэр дундаа дунд ангийн багш нар сургалтын хэрэглэгдэхүүн бэлтгэхдээ бүх зардалыг өөрөөсөө гаргадаг. Принтер хүртэл цэнэглэх хороо өөрөөсөө гаргаж байна. Багш нар чинь цалингаас цалингийн хооронд биш өрнөөс өрний хооронд л амьдарч байна!!! ЯДРУУХАН Л АМЬДАРЧ БАЙНА ДАА БАГШ НАР ЧИНЬ


2018 оны 04 сарын 29
МТ багш:

Яг үнэн. Хөдөлмөрийн хортой, халуун, хүнд, онцгой нөхцөлд хамаарах ажил, мэргэжлийн жагсаалтанд мэдээллийн технологийн багш ормоор юм. Шинжээч эмч, шүүх эмнэлэг болон шинжилгээний лабораторийн шинжээч, бага эмч, эхо-рентген эмч, лаборант, өнгөт гэрэл зураг, дүрс бичлэгийн лабораторийн эрхлэгч....гм онцгой нөхцлийн нэмэгдлийг авдаг байх шүү.


2018 оны 04 сарын 29
Багш:

Мэдээлэл технологийн багш нарын ажиллах орчин нөхцөлийг судлан сайжруулах шаардлагатай байна. Сургууль бүрийн МТ багш нар нь хичээлээ заахаас гадна тухайн сургуулийн МХТ-н бүх хэрэгслийн эвдрэл гэмтэл, ажиллагааг бүрэн хариуцаж\ямар ч хөлсгүй\ ажилладаг. Энэ нь хувь хүний хувьд ачаалал даах, хөгжих сайн талтай боловч үндсэн үүрэг хариуцлага нь цалгардаж үүнийг дагаад багшийн өсөн дэвших, ажлаа шударга үнэлүүлэх нь бодитой биш болсон. Хариуцсан кабинет нь сургуулийн анги танхимын хүрэлцээнээс хам


2018 оны 04 сарын 29
Багш:

Хөдөлмөрийн хортой, халуун, хүнд, онцгой нөхцөлд хамаарах ажил, мэргэжлийн жагсаалтанд мэдээллийн технологийн багш ормоор юм. Шинжээч эмч, шүүх эмнэлэг болон шинжилгээний лабораторийн шинжээч, бага эмч, эхо-рентген эмч, лаборант, өнгөт гэрэл зураг, дүрс бичлэгийн лабораторийн эрхлэгч....гм онцгой нөхцлийн нэмэгдлийг авдаг байх шүү.


2018 оны 04 сарын 29
Багш:

Мэдээлэл технологийн багш нарын ажиллах орчин нөхцөлийг судлан сайжруулах шаардлагатай байна. Сургууль бүрийн МТ багш нар нь хичээлээ заахаас гадна тухайн сургуулийн МХТ-н бүх хэрэгслийн эвдрэл гэмтэл, ажиллагааг бүрэн хариуцаж\ямар ч хөлсгүй\ ажилладаг. Энэ нь хувь хүний хувьд ачаалал даах, хөгжих сайн талтай боловч үндсэн үүрэг хариуцлага нь цалгардаж үүнийг дагаад багшийн өсөн дэвших, ажлаа шударга үнэлүүлэх нь бодитой биш болсон. Хариуцсан кабинет нь сургуулийн анги танхимын хүрэлцээнээс хам


2018 оны 04 сарын 27
Мөнгөнзул:

Мэдээлэл технологийн багш нарын ажиллах орчин нөхцөлийг судлан сайжруулах шаардлагатай байна. Сургууль бүрийн МТ багш нар нь хичээлээ заахаас гадна тухайн сургуулийн МХТ-н бүх хэрэгслийн эвдрэл гэмтэл, ажиллагааг бүрэн хариуцаж\ямар ч хөлсгүй\ ажилладаг. Энэ нь хувь хүний хувьд ачаалал даах, хөгжих сайн талтай боловч үндсэн үүрэг хариуцлага нь цалгардаж үүнийг дагаад багшийн өсөн дэвших, ажлаа шударга үнэлүүлэх нь бодитой биш болсон. Хариуцсан кабинет нь сургуулийн анги танхимын хүрэлцээнээс хам


2018 оны 04 сарын 27
Мөнгөнзул:

Мэдээлэл технологийн багш нарын ажиллах орчин нөхцөлийг судлан сайжруулах шаардлагатай байна. Сургууль бүрийн МТ багш нар нь хичээлээ заахаас гадна тухайн сургуулийн МХТ-н бүх хэрэгслийн эвдрэл гэмтэл, ажиллагааг бүрэн хариуцаж\ямар ч хөлсгүй\ ажилладаг. Энэ нь хувь хүний хувьд ачаалал даах, хөгжих сайн талтай боловч үндсэн үүрэг хариуцлага нь цалгардаж үүнийг дагаад багшийн өсөн дэвших, ажлаа шударга үнэлүүлэх нь бодитой биш болсон. Хариуцсан кабинет нь сургуулийн анги танхимын хүрэлцээнээс хам


2018 оны 04 сарын 27