Салбар хуралдаан 2: Багшийн хөгжил, цалин хөлсний шинэчлэл

2018 оны 01 дүгээр сарын 24-ны өдөр

Салбар хуралдаан 2: Багшийн хөгжлийн ордон, 202 тоот танхим

Чиглүүлэгч: О.Оюунтунгалаг /БМДИ-ийн дэд захирал /

14.05-14.25

Үндсэн илтгэл

Үр дүнд суурилсан цалин хөлсний шинэчлэл

Ж.Ганбаатар, БСШУСЯ

А.Мөнх-Оргил, БСШУСЯ

14.25-14.35

Оролцогчийн илтгэл-1

О.Мөнхзаяа
Сэтгэмж цогцолбор сургуулийн захирал

14.35-14.45

Оролцогчийн илтгэл-2

Б.Өлзийсайхан
41-р сургуулийн сургалтын менежер

14.45-15.25

Санал сонсох

15.25-15.35

Дүгнэлт

Чиглүүлэгч

15.35-15.55

Цайны завсарлага

15.55-16.15

Үндсэн илтгэл

Багш, удирдах болон бусад ажилтны ёс зүйн дүрмийн төсөл

А.Туяа, БМДИ

16.15-16.25

Оролцогчийн илтгэл-1

А.Мөнхчимэг
61-р сургуулийн захирал

16.25-16.35

Оролцогчийн илтгэл-2

С.Алтанчулуун
93-р сургуулийн багш

16.35-17.25

Санал сонсох

17.25-17.35

Дүгнэлт

Чиглүүлэгч

2018 оны 01 дүгээр сарын 25-ны өдөр

9.00-9.20

Үндсэн илтгэл

Багшийн ажлын үнэлгээний шинэчлэл

М.Гантуяа, БҮТ

9.20-9.30

Оролцогчийн илтгэл-1

О.Оюунцэцэг
18-р сургуулийн захирал

9.30-9.40

Оролцогчийн илтгэл-2

Б.Цолмонцэцэг
24-р сургуулийн багш

9.40-10.20

Санал сонсох

10.20-10.25

Дүгнэлт

Чиглүүлэгч

10.25-10.45

Цайны завсарлага

10.45-11.05

Үндсэн илтгэл

Багш, ажилтны мэргэжлийн зэргийн шинэчлэл
Ш.Оюунцэцэг, БМДИ

11.05-11.15

Оролцогчийн илтгэл-1

Х.Мэндбаяр
28-р сургуулийн нийгмийн ажилтан

11.15-11.25

Оролцогчийн илтгэл-2

Б.Аюулгүй
18-р сургуулийн багш

11.25-12.05

Санал сонсох

12.05-12.10

Дүгнэлт

Чиглүүлэгч

12.10-12.30

Чиглүүлэгч

Салбар зөвлөгөөний зөвлөмжийг хэлэлцэх, батлах

12.30-14.30

завсарлага

Үдийн завсарлага

Ирсэн саналууд
О.Бат-Эрдэнэ:

анги удирдсан багшийн ажлын ачаалал дэндүү их бүх сургууль дээр ирсэн бичиг ажилууд АУБ дээр ирж бөөгнөрдөг энэ нь багшийн аяааллыг дэндүү нэмдэг


2018 оны 05 сарын 16
О.Бат-Эрдэнэ:

багш сурагчийн бодит ачааллыг тооцож үздэггүй хүн бүр ажил явуулах гэж төрөл бүрийн хугацаат ажлаар байнга дардаг, заримдаа үндсэн ажлаа марттал дээрээс ирсэн бичгийн хариу тайлан судалгааг хийдэг. энэ нь багш сурагчийн үндсэн зорилго хазайхад хүрч байна .


2018 оны 05 сарын 16
О.Бат-Эрдэнэ:

математикийн сурах бичгийн агуулга алдагдсан. хэтэрхий тархай бутархай олон сэдвийг самардсан байгаа нь сурагчдыг цэгцтэй мэдлэг олоход бэрхшээлтэй байна агуулга өргөн нэг сэдэвт оногдох заах цаг бага байна


2018 оны 05 сарын 16
Мөнхгэрэл:

Илүү цагаар маш их ажилладаг гэвч ямарч илүү цагийн мөнгө байдаггүй. Дээрээс нь багш нар тэр дундаа дунд ангийн багш нар сургалтын хэрэглэгдэхүүн бэлтгэхдээ бүх зардалыг өөрөөсөө гаргадаг. Принтер хүртэл цэнэглэх хороо өөрөөсөө гаргаж байна. Багш нар чинь цалингаас цалингийн хооронд биш өрнөөс өрний хооронд л амьдарч байна!!! ЯДРУУХАН Л АМЬДАРЧ БАЙНА ДАА БАГШ НАР ЧИНЬ


2018 оны 04 сарын 29
МТ багш:

Яг үнэн. Хөдөлмөрийн хортой, халуун, хүнд, онцгой нөхцөлд хамаарах ажил, мэргэжлийн жагсаалтанд мэдээллийн технологийн багш ормоор юм. Шинжээч эмч, шүүх эмнэлэг болон шинжилгээний лабораторийн шинжээч, бага эмч, эхо-рентген эмч, лаборант, өнгөт гэрэл зураг, дүрс бичлэгийн лабораторийн эрхлэгч....гм онцгой нөхцлийн нэмэгдлийг авдаг байх шүү.


2018 оны 04 сарын 29
Багш:

Мэдээлэл технологийн багш нарын ажиллах орчин нөхцөлийг судлан сайжруулах шаардлагатай байна. Сургууль бүрийн МТ багш нар нь хичээлээ заахаас гадна тухайн сургуулийн МХТ-н бүх хэрэгслийн эвдрэл гэмтэл, ажиллагааг бүрэн хариуцаж\ямар ч хөлсгүй\ ажилладаг. Энэ нь хувь хүний хувьд ачаалал даах, хөгжих сайн талтай боловч үндсэн үүрэг хариуцлага нь цалгардаж үүнийг дагаад багшийн өсөн дэвших, ажлаа шударга үнэлүүлэх нь бодитой биш болсон. Хариуцсан кабинет нь сургуулийн анги танхимын хүрэлцээнээс хам


2018 оны 04 сарын 29
Багш:

Хөдөлмөрийн хортой, халуун, хүнд, онцгой нөхцөлд хамаарах ажил, мэргэжлийн жагсаалтанд мэдээллийн технологийн багш ормоор юм. Шинжээч эмч, шүүх эмнэлэг болон шинжилгээний лабораторийн шинжээч, бага эмч, эхо-рентген эмч, лаборант, өнгөт гэрэл зураг, дүрс бичлэгийн лабораторийн эрхлэгч....гм онцгой нөхцлийн нэмэгдлийг авдаг байх шүү.


2018 оны 04 сарын 29
Багш:

Мэдээлэл технологийн багш нарын ажиллах орчин нөхцөлийг судлан сайжруулах шаардлагатай байна. Сургууль бүрийн МТ багш нар нь хичээлээ заахаас гадна тухайн сургуулийн МХТ-н бүх хэрэгслийн эвдрэл гэмтэл, ажиллагааг бүрэн хариуцаж\ямар ч хөлсгүй\ ажилладаг. Энэ нь хувь хүний хувьд ачаалал даах, хөгжих сайн талтай боловч үндсэн үүрэг хариуцлага нь цалгардаж үүнийг дагаад багшийн өсөн дэвших, ажлаа шударга үнэлүүлэх нь бодитой биш болсон. Хариуцсан кабинет нь сургуулийн анги танхимын хүрэлцээнээс хам


2018 оны 04 сарын 27
Мөнгөнзул:

Мэдээлэл технологийн багш нарын ажиллах орчин нөхцөлийг судлан сайжруулах шаардлагатай байна. Сургууль бүрийн МТ багш нар нь хичээлээ заахаас гадна тухайн сургуулийн МХТ-н бүх хэрэгслийн эвдрэл гэмтэл, ажиллагааг бүрэн хариуцаж\ямар ч хөлсгүй\ ажилладаг. Энэ нь хувь хүний хувьд ачаалал даах, хөгжих сайн талтай боловч үндсэн үүрэг хариуцлага нь цалгардаж үүнийг дагаад багшийн өсөн дэвших, ажлаа шударга үнэлүүлэх нь бодитой биш болсон. Хариуцсан кабинет нь сургуулийн анги танхимын хүрэлцээнээс хам


2018 оны 04 сарын 27
Мөнгөнзул:

Мэдээлэл технологийн багш нарын ажиллах орчин нөхцөлийг судлан сайжруулах шаардлагатай байна. Сургууль бүрийн МТ багш нар нь хичээлээ заахаас гадна тухайн сургуулийн МХТ-н бүх хэрэгслийн эвдрэл гэмтэл, ажиллагааг бүрэн хариуцаж\ямар ч хөлсгүй\ ажилладаг. Энэ нь хувь хүний хувьд ачаалал даах, хөгжих сайн талтай боловч үндсэн үүрэг хариуцлага нь цалгардаж үүнийг дагаад багшийн өсөн дэвших, ажлаа шударга үнэлүүлэх нь бодитой биш болсон. Хариуцсан кабинет нь сургуулийн анги танхимын хүрэлцээнээс хам


2018 оны 04 сарын 27